مقالات سئو، طراحی سایت و گرافیک، تولید محتوا، برندینگ و بازاریابی دیجیتال
اصطلاح لینک غیر طبیعی یا Unnatural Link را شنیدهاید؟ اگر نمیدانید معنی این اصطلاح چیست امروز میخواهیم به صورت کامل شما را با آن آشنا کنیم. در این مقاله تلاش کردهام تا این اصطلاح را به شکل بسیار ساده اما با توضیحات کامل توضیح دهم.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
در دنیای بازاریابی دیجیتال، درک و پیادهسازی UTM کدها مهارت ضروری برای بهینهسازی استراتژیهای سئو (SEO) و بهبود اثربخشی طراحی وب است. اگر این اصطلاح را بارها شنیدهاید اما دقیقا نمیدانید چیست در ادامه با من همراه باشید. تلاش کرده ام تا این اصطلاح را برای شما به سادهترین شکل ممکن توضیح دهم.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
احتمالا اگر اصطلاح سئو (SEO) به گوشتان خورده باشد، اصطلاح سئو کلاه سفید یا همان White Hat SEO را هم شنیدهاید. اما سئو کلاه سفید چیست و چه مزایایی دارد؟ امروز میخواهیم با هم بیشتر در خصوص این مفهوم در بهینه سازی موتورهای جستجو صحبت کنیم.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
یکی از ابزارهای ضروری برای مدیریت نحوه دسترسی و نمایهسازی خزندهها به محتوای وبسایت شما، فایل robots.txt است. این فایل به عنوان یک نگهبان عمل میکند و خزندهها را به بخشهای خاصی از وبسایت شما هدایت میکند و از دسترسی یا نمایهسازی آنها به سایر بخشها جلوگیری میکند. در این مقاله قصد داریم تا بیشتر با این فایل آشنا شویم.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
اصطلاحات و تکنیکهای فراوانی برای سئو وجود دارد. اغلب افراد مبتدی کمتر به نکات تکنیکی و مهم سئو میپردازند و منجر به عدم نتیجهگیری وب سایتها میشود. در این مقاله قصد داریم یک راهکار بسیار مهم در سئو یعنی پیرایش (هرس کردن یا Pruning) را برایتان توضیح دهیم. یکی از این استراتژیهایی که اغلب نادیده گرفته میشود، پیرایش است، فرآیند حذف محتوای منسوخ، کمعملکرد یا نامربوط از یک وبسایت. اگرچه ممکن است به نظر برود که حذف محتوا برخلاف منطق است، اما پیرایش میتواند نقش قابلتوجهی در بهبود عملکرد SEO و سلامت کلی وبسایت ایفا کند.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات