مقالات سئو، طراحی سایت و گرافیک، تولید محتوا، برندینگ و بازاریابی دیجیتال
دنیای بازاریابی دیجیتال بر پایه داده بنا شده است. بازاریابان با دقت کلیکها، تبدیلها و انبوهی از معیارهای دیگر را برای ارزیابی دقیق اثربخشی کمپینها تجزیه و تحلیل میکنند. با این حال، قبل از اینکه کلیکها و تبدیلهای ارزشمند اتفاق بیفتد، باید جرقه اولیهای وجود داشته باشد: یک نمایش. در این مقاله قصد داریم تا بیشتر در خصوص این اصطلاح مهم دیجیتال مارکتینگ برایتان بگوییم.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
بازاریابی وابسته (Affiliate Marketing) یا افیلیت مارکتینگ، به عنصری ضروری در جعبه ابزار بازاریابان دیجیتال مدرن تبدیل شده است. این روش یک مدل مشارکتی در سود را ترویج میدهد که در آن کسبوکارها (فروشندگان) و بازاریابان (همکاران) برای رسیدن به اهدافی که برای هر دو طرف مفید است، با یکدیگر همکاری میکنند. در این مقاله شما را با این روش بازاریابی دیجیتال آشناتر خواهیم کرد.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
اگر در دنیای سئو (SEO) و به صورت گستردهتر در دنیای دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) کار میکنید بارها اصطلاح تعامل (Engagement) را شنیدهاید. در این مقاله قصد داریم به صورت مختصر ولی کامل شما را با این اصطلاح مهم آشنا کنیم.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
کد QR یا کیوآرکد (Quick Response Code) یک فرم بارکد دوبعدی است که ابتدا در دهه ۱۹۹۰ در ژاپن توسعه یافت. این کد با استفاده از یک دستگاه خوان خاص یا حتی دوربین گوشی هوشمند، اطلاعات را به سرعت و به صورت دوبعدی میخواند. یکی از شکلهای معروف آن مستطیلی با چهار گوش است که اطلاعات را درون خود ذخیره میکند. کیوآرکد (QR Code) یا کد سریع پاسخ، یک نوع بارکد دو بعدی است که میتواند اطلاعات مختلفی را در خود ذخیره کند. این کدها را میتوان با استفاده از دوربین گوشی هوشمند یا تبلت اسکن کرد و اطلاعات ذخیرهشده در آنها را دریافت کرد.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
کیوآرکد (QR Code) یک نوع بارکد دو بعدی است که میتواند اطلاعات زیادی را در خود ذخیره کند. این کدها با استفاده از یک تلفن همراه هوشمند و یک برنامه بارکدخوان میتوانند خوانده شوند. کیوآرکدها کاربردهای زیادی در زندگی روزمره دارند، از جمله در کسب و کارها. در این مقاله میخواهیم کمی بیشتر در خصوص این کدهای مفید صحبت کنیم.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات